piątek, 4 stycznia 2013

Takie tam na szybko i w akcie buntu ;D

Helloł! xD

Jestem! Niestety sama, gdyż skaner się uparł razem z mamą bo żadne z nich nie robi nic w stronę naprawy. Ale skoro oni tak to znalazłam sobie nowe urządzenie, do męczenia - aparat. xD 
Tak, wiem to krzywdzi moje rysunki już do końca, ale jak widać również kartę pamięci, która nagle okazała się pełna -.- 
Czy ja naprawdę muszę się zawsze użerać z tymi "cudami techniki"?!

No ale na pocieszenie powiem, że udało się mi zrobić na szybko zdjęcie rysunku (portretu O.O) zrobionego na prośbę przyjaciółki. I oczywiście ponieważ Ania jest niezmiernie kreatywna i oryginalna, narysowała... Lunę. xD Tia... Ale miało być dynamiczne, a jak stwierdziłam po krótkich oględzinach, zdaje się, że obraca ona głowę. No ale never mind...

To wrzucam i ostrzegam, że wersja mocno naciągana pod Lunę


Dobra, oszczędzę wam słuchania mojej paplaniny na temat tego jak bardzo spaprałam to, więc po prostu się napatrzcie, chyba że nie dacie rady xD Jak kto woli ;D

A teraz czmycham, bo aktualnie zaczytuję się w serii GONE i jest po prostu mhrrocznie i ach, że och *.*
(ta moja elokwencja, who care... xD)

EDIT.

Dorzucam jeszcze komputerowy bonus, zrobiony podczas świąt.


Taka tam banieczka GIMP'owa zrobiona z tutorialu na deviantarcie. Chyba nawet niezła, tym bardziej że rysowana pseduo-myszką w laptopie o_O


Już mnie nie ma ;)

5 komentarzy:

  1. Świetna! Mnie najbardziej podoba się twarz - jest bardzo udana. :D Nie mogę się doczekać kolejnych prac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, twarz jest super :) a z aparatu nie wygląda wcale źle, nie zniekształca rysunków (przynajmniej moim zdaniem)

      Usuń
  2. ooooOOOOoooo...
    kolejna Lunałkę :D
    kochamkochamkochamkocham Twoje rysunki.
    Keiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. och , śliczne,śliczne,śliczne *.*
    ja bym nie umiała tak się obchodzić z tym cośiem na laptopie :3
    pozdrawim filecik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się strasznie bańka podoba nie wiem czemu, ale wyszła bardzo realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń