czwartek, 10 stycznia 2013

Trzymajcie mnie bo skaner skończy marnie...

Cześć!

(Piszę już to wszystko 2 raz, więc...)

Dzisiaj na szybko i w celu przekazania paru spraw, już z rysunkami :) Chociaż nie ma się co tak cieszyć bo jak wiadomo, maszyny są przeciwko mnie. Teraz przyszło mi się zmierzyć z nowym skanerem -.-
Ale o tym się przekonacie zaraz sami :) Także pozrzędzę później, a teraz paczajcie:


Pierwsze słowo które przychodzi mi na myśl po tym jak na to patrze jest się zdaje cenzurowane, wiec xD
Tak oto skaner pracuje, a muszę powiedzieć, że obrobiłam to w GIMPie tak, że naprawdę wygląda dosyć przyzwoicie, ale cóż, cytując "Drukarka jest dobra i nic więcej ci nie potrzeba", aha -.- Never mind. 
Nic tylko płacz i zgrzytanie zębów T-T

Skupmy się na postaci z obrazka, a mianowicie Alice, taka tam dziewoja, która lubi kolorowe włoski (na rysunku ma je niebieskozielone, z naciskiem na zielone -.-) i której wykręciłam łapkę, a skaner wżarł kawał tła. Krótko mówiąc po dodaniu jej żółtych oczysk może się już ubiegać o odszkodowanie, co zapewne zrobi xD 
Reszty już nie komentuję, bo jeszcze klawiatura się zwróci przeciwko mnie.



Rysunek namber tu. Szkic stary jak nie wiem co znaleziony w odmętach teczek i pokolorowany z miesiąc temu. Nic szczególnego, elf siedzący na krzywym grzybku przy dziwnym liściu znikąd. Czyli normalka xD
Na początku miał jeszcze skrzydełka, ale wymazałam bo bardziej wyglądały jak to coś z Winx czy czegoś równie mądrego, niż skrzydła. Ma się ten talent xD

Z rysunków to wszystko, ogółem wrzucam bo miałam potrzebę się światu wyżalić i Alice musiałam pokazać. I jeszcze tylko się pochwalę, że dzisiaj 14 urodzinki mam ^^

Dobra, kończę i nie męczę. Reszta w najbliższym czasie, bo przygotowuję coś extra >:D Bójcie się!


7 komentarzy:

  1. O-MÓJ-BOŻE.
    Jak Ty to robisz, że coraz lepiej rysujesz?
    Ten elf.. Tak narysowany, tak pokolorowany...
    Nie no, brak mi słów (choć nie chwaląc się zazwyczaj mam ich nadmiar xD)!
    Kończąc (zadanie z włoskiego hurray!) Ja czekam na więcej, bo się tak rozwinęłaś, że nic tylko oglądać te Twoje rysunki ^^.
    Ściskam, weny życzę etc, etc.
    Keiko-chan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kłóciłabym się, a co do kolorowania to albo masz magiczny ekran w komputerze, albo... sama nie wiem. Krótko mówiąc od godziny się zastanawiam czy do życzeń urodzinowych wlicza się rozwalenie świeżo rozpakowanego "urządzenia wielofunkcyjnego" xD bo po prostu skany robi takie, że na nic innego nie zasługuje T-T

      Usuń
  2. O mamciu. *.* Ale cuda! Ostatni elf jest genialny! Serio mówię! Kolorowanie urzekło mnie kompletnie. <3 Masz talent!
    Wrr, głupi skaner, znam ten ból. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałabym - wszystkiego najlepszego! ;)

      Usuń
  3. Ajaj, troszkę się spóźniłam, ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :D
    Mnie się szczególnie elf podoba, szczególnie buty i sukienka :D Ale jak Ty kolorujesz, naucz mnie! :3
    Co do skanera, znam ten ból. Mój strasznie kaleczy kolory ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń