wtorek, 22 stycznia 2013

Urodzinowo, czyli rok za nami ^^

Helloł!

Z "lekkim" przesunięciem w czasie bo szkoła żyć nie daje, ale nie o to chodzi. 
Dokładnie 15 stycznia mijał rok od wystartowania tego oto bloga z mymi tworami ^^

Szczerze mówiąc zakładając go wątpiłam, że pociągnie 2 miesiące, ale jak widać minęło znacznie więcej, a mi coraz bardziej się podoba torturowanie kolejnych maszyn i zamęczanie was rysunkami, więc szybko mnie się nie pozbędziecie >:)

A teraz takie małe podsumowanko:
Przez rok odwiedziliscie mnie aż 2,586 razy
Zostawiliście 79 komentarzy
A ja zamieściłam 18 postów

Krótko mówiąc szalejemy xD

W między czasie ja i blog mieliśmy lekkie zwieszenie i przez 5 miesięcy udawałam, że już nie lubię tępych tasaków znęcać się nad wami, ale wróciłam i chyba całkiem mocno bo z nową odsłoną bloga :)

Ok, wzniosła i podniosła część za nami, teraz już piszę po mojemu, czyli zapnijcie pasy
 i trzymajcie się foteli xD 
Rysunki!

Na początek taki mały speszjal urodzinowy:


Czyli ja i moje OC'ty :)
Pracowałam nad tym przez tydzień nie wiedzieć czemu O.o ale efekt końcowy nawet mi się podoba.
I jeszcze małe wyjaśnienie kto jest kto, od lewej:
- Alice, postać jeszcze świeża
- UFO
- Ja we własnej shizowej wersji xD
- Eve
- Illy, co ja miałam zamiast mózgu żeby takie imię wymyślić?!

Postacie na ogół mają imiona nie dłuższe niż cztero-literowe i w większości ostro je nimi pokrzywdziłam tak więc, cóż tu dużo mówić... xD

Rysunek, ponieważ okazjonalny, pozostawię bez większego komentarza, może i dobrze |D

*
Kolejna rzecz z okazji urodzin bloga, której nie mogłam się oprzeć, ale zacznijmy od początku.
Ze 3-4 lata temu jakoś się natchnęłam na stronę i kursem rysunku mangi, no więc cała ciekawa usiadłam i wyrysowałam coś. Rysowanie niestety, jak to 10-cio letniemu dzieciakowi, znudziło się po 3 próbach i rysunki poszły w las.
Na szczęście jakiś czas temu podczas porządków znalazłam je i tak mnie natchnęło, żeby narysować to jeszcze raz :)


I tak to wyszło xD Nie wiem czemu, ale jako 10-cio latka rysowałam lepiej niż rok temu xD 
A i nie wiem czy wspominałam kiedyś, ale pierwszy rysunek z tego bloga był "inspirowany" właśnie tym wcześniejszym, jednak widać, że pamięć już nie ta |D
Never mind.

*
Dobra już nie męczę i wrzucam resztę rysunków. Jakoś tak wyszło, że wszystkie ołówkowe, albo na kartce z zeszytu o.O


Najpierw miała być Illy, ale coś mi do niej to nie pasowało i po paru przeróbkach wyszła taka
panienka-sukienka wyszminkowana itp. itd.
Buty to chyba trochę za dużo powiedziane jak na te dwie plamy, poza tym sukienka od środka wygląda jakby była z tektury niełamliwej (cii! coś takiego na pewno istnieje! xD) zrobiona.
Włosy także świetne.
Ale o dziwo musze powiedzieć, że świetnie mi się cieniowało twardym ołówkiem.
Wiem, że i bez tego rysunki wyglądają jakby po miesięcznym poście były i całe blade są, ale co mi tam xD



Wytwory zeszytowe, czyli nie ma to jak religia i polski ;D
Krzywe ogółem i na szybko bez najmniejszej uwagi na anatomię, ale kto by słuchał o Abrahamie albo teatrze greckim... xD
Z profilu nawet zadowolona jestem bo od dłuższego czasu już się z nim użeram, a to drugie to tak z nudów, obraz dziewczyn z gimnazjum. No powiedzmy...
(Właśnie zauważyłam, że zapomniałam dorysować jej torebki na ramieniu xD Ania zawsze spoko.)


Diana, czyli moja ulubiona postać z serii GONE (szczegół, że jest dziewczyną psychopaty, który chce najpierw wybić połowę bohaterów książki, a następnie zostać dyktatorem xD Who care?)

Rysowana w domu podczas wizyty koleżanki, z tyłu jest jej wersja, jednak chyba zbytnio się boję, że pewnego dnia obudzę się w kilku częściach... 

Co do rysunku, to znowu nic szczególnego, chodziło po prostu o wyobrażenie postaci, 
czyli taki sam bazgroł jak i reszta.


A tutaj Alice.
Rysowane po 23, czyli nie dziwić się xD
Takie krótkie ćwiczonko.
Szczerze mówiąc chyba nie najgorzej mi wyszło, anatomia pewnie znowu skopana, ale nawet nieźle wygląda.


Następne cudo, rysowane tego samego dnia.
Takie koto-dziewczę z dziwnymi zapędami, ale nie wnikajmy xD
Ogółem wrzucam bo znalazłam i uznałam, że lepsze to niż zawartość brudnopisu.

*
I mimo roku ćwiczeń i tym podobnych czynności nadal nie potrafię narysować:
włosów, nóg, oczu ani cieni i jeszcze paru innych a anatomia to czarna magia, ale taki już mój los.
Może następnym razem będzie to wszystko lepiej wyglądać :)

 I to by było chyba na tyle. Resztę rysunków jak tylko skończę wrzucę na bloga.

Nie męczę i zmykam bo kaszel żyć nie daje.

_________________
PS. Jednak klawiatura tez się buntuje, mianowicie notorycznie nie reaguje na naciskanie spacji i alt -.- Za co ja się pytam?!
PS.2. Jeszcze tylko ten tydzień i FERIE! 
PS.3. Coś czuję, że nie chciałabym poznać moich postaci zapewne skończyłabym za kratami, tudzież jeszcze gorzej...

18 komentarzy:

  1. No to sto lat!
    Podziwiam Cię. Tak Ci się ręka wyrobiła O.o
    Ja teeż tak chcę!
    Życzę postępów.
    Keiko.
    P.S. Rysunki cudowne, a jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Serio podziwiam Cię za tak długie prowadzenie bloga. ^^
    Ach, obrazek urodzinowy rzeczywiście świetny. *.* (kocham Twoje kolorowanie!) Oprócz niego strasznie przypadły mi do gustu Alice na kanapie (to kanapa? XD)i koto-dziewczę, ja Ty to ładnie określiłaś. ;) Ogólnie cud, miód i czekolada. XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest kanapa, tylko taka na odczep się bo najpierw narysowałam postać i potem musiałam coś pod nią włożyć xD Ta... Ja i ta moja logika |D

      Usuń
  3. Najlepszy jest według mnie obrazek urodzinowy i ten z 2013 z tą dziewczyną :) też bym chciała tak umieć rysować ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, strasznie długo :D
    W pierwszym rysunku przykuł moją uwagę transparent, bo strasznie genialnie narysowane są na nim marszczenia! :D
    Na drugim widać poprawę ogromną, ostatni jest zdecydowanie najlepszy :3
    3 jest śliczny (poza tym masz strasznie ładny podpis xD)
    W kolejny bardzo dobrze wyszła Ci dłoń trzymająca torbę, nie ma to jak inspirujące lekcje XD
    Alice ma świetną pozę, fajnie Ci to wyszło.
    Jak byłam mała miałam fazę na koto-dziewczęta xd


    OdpowiedzUsuń
  5. I się zgodzę z powyższymi :] pierwszy najbardziej przykuwa uwagę, gdyż jest świetnie pokolorowany :D ale jak dla mnie najciekawsza jest Alice na kanapie ^^ anatomia trzyma się kupy, co ty chcesz. To przecież nie są realistyczni ludzie, a poza tym nikt nie jest idealnie proporcjonalny więc dajcie se spokój z tymi proporcjami. Jak coś nie gra jest nawet ciekawiej, wiesz takie "wyjście poza ramy" :D
    To ode mnie chyba tyle, czekamy na następny roczek i zapraszam do sb: http://angieee-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory, takie żywe, pełne energii. Świetne prace, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to najlepszego :d Widzę, że nie byłam sama zakładając bloga rok temu. Kto by liczył te 24 godziny między 15, a 16 styczniem :D Idzie Ci coraz lepiej, jestem pod wrażeniem. Szczególnie pierwszy rysunek jest super^^ Podobają mi się kolory. Koloruj jak najwięcej! :) Rysun z kanapą jest spoko, nie czepiaj się xD Ogólnie jest coraz lepiej. Wiem po sobie, że na wszystko potrzeba czasu i Tobie jest to na rękę bo się rozwijasz i to widać. To czego chce mi się doczepiać to sukienka tego dziewczęcia na drugim rysunku. Faktycznie ciut sztywna ...może takie coś istnieje? Zapewne, ale myślę, że nie taki był cel :D Dobra czas skończyć te wywody xD Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech na zacytuję piękny wierszyk własnej roboty:
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności
    Kupy forsy i radości!
    Po namyśle, 'kupy forsy' można by zastąpić 'dużo śmiechu', ale who care? xP
    Twoje rysunki są genialne, najbardziej podoba mi się ten trzeci, dziewczyna w bluzeczce i spódniczce oraz z torebeczką ;) Ja wciąż nie ogarniam ubrań o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach uwielbia Twoje prace! :D Widać że sprawia Ci to prawdziwą przyjemność :) Też tak chce!!! Przyjemnie się je ogląda i wgl :D Uwielbiam tą ostatnią!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki za okrągłą rocznicę! :D Nareszcie mam czas, żeby odpisać, hurray.

    No no, ładny progress tu widzę. Naprawdę, naprawdę ładny. Różnica roku ogromna, widać, że coraz lepiej Ci idzie - i zaczynasz rysować bardziej "swoją" kreską, nie tylko mangą ;) - co jest bardzo fajne. I ja w ogóle nie umiem pisać teraz konstruktywnych komentarzy, szkoła mi mósk wyżarua. D:

    Do łobserwujących! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie. D: Chcęęę przycisk dla stalkujących, po prawej, po lewej, na środku bloga TAK BARDZO. Plz.

      Usuń
    2. Ok, już kombinujemy i zaraz powinno działać ;)
      A poza tym dzięki wielkie, aż się rumienię ^^

      Usuń
  11. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga;) Mam nadzieję, że niedługo będziesz mogła świętować kolejną rocznicę.
    Ten pierwszy rysunek podoba mi się najbardziej;) Może dlatego, że jest taki żywy. A ze szkiców to najbardziej podoba mi się ten z Dianą. Też ją lubię. Caina też, pomimo tego, że ma trochę nierówno pod sufitem.

    Patrząc na twoje prace z 2010 i 2013 widać, że zrobiłaś duże postępy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, jak tu przyjemnie ^^ Bardzo podoba mi się skzic siedzącej dziewczyny, wyszedł naprawdę naturalnie i w ogóle ślicznie (pragnę przere wszystkim zwrócić uwagę na elegancko wysunięty palec :D)Obserwuję :3


    http://zadrzwiamimary.blogspot.com/
    a tu moje bagroły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Korzystam jeszcze z okazji i postanawiam się spytac o coś, co mnie bardzo nurtuje: jak wy,kurtka, te profile i oczy rysujecie?! Bo mi za Chiny nie chcą wyjśc, no!
    Z góry dzięki za odpowiedź u mnie, czy u siebie C;
    Keiko.
    [EDIT: 2 sekundy później]
    Wyłączysz weryfikację opraskoffą? Proszę, proszę, proszęę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o profile to kwestia wyczucia. Jakiś czas temu postanowiłam w końcu się nauczyć je rysować i wciskałam je wszędzie gdzie się dało, aż w końcu zaczynało to wyglądać jako tako. Wiem, wiem brzmi jak zaklęcie, ale po pewnym czasie wyczuwasz już jak trzeba narysować szczękę czy nos. Po więcej informacji zapraszam na maila: ania_faltyn@poczta.onet.pl ;)
      A co do tej weryfikacji to... co to jest? xD Odrobinę mnie oświeć bo nie mam pojęcia co to, ani jak z tym postępować xD

      Usuń
  14. Jest taka sprawa, w związku z akcją - Liebster Award. Bardzo podoba mi się twój blog i zdecydowała by cię "nominować" :) Jeżeli masz ochotę, wziąć udział to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń