poniedziałek, 24 grudnia 2012

Work in progress, czyli święta pełną parą!

Witam!

Dzisiaj na szybko i na świątecznie. Rysunków nie mam mimo wszelkich chęci, niestety skaner od tygodnia prowadzi strajk, a ja mogę tylko patrzyć jak mści się za te wszystkie bazgroły, które musiał oglądać. Miał być też świąteczny baner, ale ponieważ to rysunek, również na tym się skończyło. 

No, ale co ja tu wam jęczę, przede wszystkim :

Życzę Wam pogodnych, udanych Świąt, zdrowia i szczęścia oraz wspaniałego Sylwestra
i 2013 roku lepszego niż poprzednie! 

A tym rysującym oczywiście jak największych postępów ;)


Zmykam bo mama zaraz mnie udusi xD

6 komentarzy:

  1. I nawzajem! ;)
    Skanerze Appleberry, zechciejże współpracować, bo cię zmiażdżę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Appleberry..
    Az się zarumieniłam :D
    A więc dzięki wielkie i nawzajem :)
    (Poniżej świąteczny wierszyk, MÓJ PRYWATNY wytwór)
    Gdy wigilijny wieczór nadchodzi
    I pierwsza gwiazdka na niebo wschodzi
    Do stołu cała rodzina zasiada
    i wszystkie dwanaście potraw zajada
    Już pod choinka leżą prezenty,
    Przyniósł je dzieciom Jezusek Święty.
    Wszyscy dziś życzą 'Wesołych Świąt"
    Ja też, choć jestem daleko stąd :D
    ~*~
    Smacznego jajka!
    Keiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję bardzo! Wierszyk śliczny, masz talent. A co do skanera, to najprawdopodobniej albo idzie do naprawy, albo musi być wymieniony, bo to tak właściwie urządzenie wielofunkcyjne (drukarko-kopiarko-skaner) i zepsuła się drukarka, a skaner protestuje, więc rysunki najprędzej gdzieś około stycznia.

      Usuń
  3. Wesołych :) skaner! ty bądź miły, bo inaczej dostaniesz rózgę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę jak największych postępów;)

    OdpowiedzUsuń