środa, 27 marca 2013

Faz książkowych ciąg dalszy bo zimno

Heeeej!

Tak sobie pomyślałam, że dlaczego by nie wrzucić paru rysunków i może w końcu uświadomić sobie, że na blogu pisze się częściej niż raz na 2 miesiące. Ale co tam.

Rysunków dużo nie ma, bo zazwyczaj czytam, a jak jestem zbyt śpiąca to wlepiam patrzałki w komputer i przeglądam dA od góry do dołu. Cóż ma się te pasje życiowe, nie? Ale wracając do tematu, to kompletnie nie ogarniam tej strony >.< Dlatego też za pomoc lub chociaż wyrozumiałość będę wdzięczna.
Link na mój profil.

I tak oto czas zakończyć rodzinne oglądanie reklam bo zapraszamy na film.
Czyli rysunki xD

 

Katniss po raz nie-wiem-już-który do kwadratu.
Tym razem z zajęć artystycznych, mieliśmy ulubionego aktora lub piosenkarza narysować, więc czemu by nie strzelić ulubionej postaci z książki |D
Strój dosyć dziwny, (z góry przepraszać za drobny spojler ;-;) bo z drugiej części.
Nie ważna anatomia, buty (nie patrzcie nawet na nie >.<) i cała reszta, grunt że Katniss.



A teraz wyższa szkoła jazdy, czyli spróbujcie się tego czepić a przyjdę i zadźgam widelcem!
Dlaczego pocałunki się tak cholernie trudno rysuje?! 
Jace i Clary-seria Dary Anioła, część którakolwiek 8D
Nie czarując, pomagałam sobie paroma pracami, między innymi burdge-bug, ale to nie zmienia faktu, że Jace wygląda jak Peeta, tylko dlatego, że ja właśnie tak go sobie wyobrażałam
Ale nie no, serio mówię, większość postaci z książek podkładam sobie pod pewne wypatrzone gdzieś "szablony" zmieniając poszczególnie cechy. Ta nieograniczona fantazja |D
Ale jestem szalenie zadowolona z palców Jace'a (tak to się odmienia Jace'a, nie Jace'ego, geniusze tłumaczący część 4 = =')


Wersja kolorowa, żeby było widać, że to nie Sean z Tris, albo jakiś inny paring między książkowy :D
Właściwie to mam obie wersje w domu, bo strasznie się bałam, że zniszczę oryginał, więc podstępnie skserowałam i pokolorowałam. Czuję się jak profesjonalista xD
W zasadzie robiłam to na odczep bo chciałam najpierw zobaczyć jak to się prezentuje, a potem zbezcześcić oryginał, ale stwierdziłam, że mi się nie chce |D Dlatego nie pytajcie ani o kolory ani o te krechy na skórze... A reszta to dzieło skanera.
PS. Tło robione kredkami jeszcze z przedszkola zawsze spoko XD

Dary anioła, znowu. Hanno tak ci zależało żebym to przeczytała to teraz masz.
Samymi fan-artami ostatnio sypię...
Tym razem, Camille pradawna, czyli wampirzyca :D
Nie mam pojęcia dlaczego akurat ją narysowałam, nawet nie specjalnie ją lubię. Życie nie wybacza.
Wszystko rysowane na szybko, w szczególności tyczy się to anatomii (dobrze czasami wiedzieć gdzie NAPRAWDĘ znajdują się uszy |D), także bez marudzenia. Nie wiem tylko dlaczego ona ma we włosach jakieś dziwno-rudawe pasemka o_O
A skóra blada ma być, bo to wampir nie? 


A teraz stado mutantów z bazgrolandu.
Od góry:
- Jakiś random ćwiczeniowy, chytre dziewcze po prostu 
 Uzewnętrznienie moich emocji gdy pan od zajęć artystycznych, chciał wyłudzić mój autoportret (będę ZuA i nie pokażę tej masakiery >:D) i rysunek Katniss. Jak coś to tam jest napisane: "Że ty chcesz MÓJ rysunek?!" moje pismo jest zajedwabiste...
- Yuoshi Marcelowa, rysowana gdzieś na marginesie przez co ma lekko nadgryzioną rączkę ;___; Co ja najlepszego zrobiłam?! (błagam nie zabijaj, po prostu notkę już trza było wrzucać i tak jakoś... ;-;)
- Chibiś co się ładnie patrzy i imituje Bellę z Pięknej i bestii, bo taki był zamysł. Skrobane gdzieś w zeszycie, znowu...
- I kolejny random, najpierw miały być same oczyska, ale dorobiłam jeszcze resztę. W czasie tworzenia miała to byc raz Isabelle z darów anioła, potem Meghan z Żelaznego króla, przez moment była Joanną z Igrzysk Śmierci, jednak ostatecznie wyszedł "ktoś". Oczywiście |D

Postanowiłam ostatnio nie męczyć was już moim marudzeniem pt. "ale-ze-mnie-ofiara-nigdy-nic-mi-nie-wychodzi" i napisać coś bardziej... (i tu mi brakuje jakiegokolwiek pozytywnego słowa...)
Dlatego tez co drugi rysunek jest krzywy niemiłosiernie, a anatomia w większości leży i kwiczy. Ten mój talent!

Nom, to by było tego.
Żegnajcie!
__________
PS. Nie ma to jak siedzieć na religii na krzesełku z napisem ZuO xD
PS.2. Pani od niemieckiego ma rację, w tym roku będziemy ubierać choinki w jajka, gdyż tata nie ma wystarczająco dobrej pamięci, żeby wynieść ten plastikowy krzak z mojego pokoju.
PS.3. Zastanawiam się nad kupnem tabletu, co jak tak mocnej się zastanowić jest kompletnie nie na moje umiejętności, ale kto by się przejmował xD Co o tym sądzicie?
PS.4. Cóż mózg tak każe, więc tak robię. Jak ktoś ciekawy to tutaj może zerkać moje postępujące uzależnienie od książek. Bo nie ma to jak siedzieć i obczajać coraz to nowsze tytuły. Jestem nerdem do szpiku kości.

13 komentarzy:

  1. Kolorowanie u Katniss powaliło mnie na kolana. Kobito, masz talent!
    Aww, mizianie! <3 Czemu mi nigdy nie wychodzi? T^T Clare wyszła Ci nieziemsko.
    Camille podoba mi się szczególnie. Uwielbiam jej oczy. Są takie... podejrzliwe? Uważne? Cholera wie, nie umiem się wypowiadać ;__;
    Szkice! Mhmmm, po prostu mniam. Zjadłabym je wszystkie, ale najchętniej chyba ten z dolnym, prawym rogu. Cudo!
    Ej, ty narzekasz na swojąanatomię, ja narzekam na moją anatomię, kolorowanie i krzywe ryje, więc... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc załóżmy klub! :D
      Nie wiem czy to wszystko takie ładne, ale oczy Camille rzeczywiście niezłe (to samouwielbienie).
      I tak btw. To jest Clary, sama się dziwiłam, że powinna być Clare, ale cóż, z fantazją autora się nie dyskutuje...
      Ja to potrafię odstraszyć od siebie ludzi xD

      Usuń
    2. Ale co do tych krzywych ryji to miałam na myśli swoje. xD Twoje są świetne!

      Usuń
  2. Pozwolisz, że odpowiem na PS 3. Nie tyle tablet, co program graficzny. Sama mam już Wacoma, ale bez Photoshopa nie pojadę za daleko. W końcu chcę mieć wysoko zawieszoną poprzeczkę, a Bushem w PS zwalają z nóg, bo są dobre do dogadali bez szkicu lub z lekkim, bardzo ogólnikowym zarysem. PS jest też dobry do landasape'ów. Sumując: tablet około cztery tysiaki, program też ( Photoshopy) zaczynają się od 2 tys, ale mogą też być po 3 lub 3,8, 3,5 tys. Sama tablet mam z głowy. Gorzej z PS'em. Nie zniechęcam, choć właśnie to robię XD. Wydaje mi się jednak, że zależy Tobie na zdaniu osoby "z zewnątrz".
    Pozwolisz, że się rozpiszę, chcę żebyś miała pełny ogląd na sprawę.
    Nie pochodzę z rodziny plastyków, więc o talent dbam we własnym zakresie
    Kupiłam Wacoma Cintiq o formacie A4, ale wcześniej zaryzykowałam Wacom Babmboo Fun. Ale tablet bez własnego ekranu...? Nie polecam. Firma Wacom przoduje w produkcji tabletów graficznych, więc ich produkty są bardzo dobrej jakości. Niektóre nie są tak drogie jak Ituosy 4 i Cintiqi, ale coś za coś, prawda. Więc mój Cintiq ma szybkie klawisze, świetny rysik i porządny ekran. Ogólnie, to jestem zadowolona.
    Jeśli chodzi o darmowe programy graficzne dostępne w Internecie. Są to My Paint ( można ściągnąć brushe) i Paint Tool SAI w wersji trial. Jeśli o ten drugi chodzi, to nie radzę ściągać z chomikuj, bo dostaniesz trojana.
    Photoshopy to od CS3 do CS6. W tym niektóre wersje mają rozszerzenie pozwalające na tworzenie animacji i obrazów w 3d.

    Jeśli chodzi o mankamenty anatomiczne, to nie jest tak źle, jak myślisz. To jest kwestia praktyki :p.

    Mam nadzieję, że pomogłam :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie trzeba było się tak rozpisywać :D
      Ja raczej nie mam zamiaru kupować tabletu z ekranem. Po prostu, jeżeli w ogóle miałabym coś brać to najprostszy, najmniejszy bamboo za 350 zł. Najzwyczajniej w świecie artystą nie jestem i kupuję to raczej żeby sobie dla siebie porysować, bo lubię :)
      Co do programu to jak się orientuję do niektórych jest coś dołączane, bodajże PS Elements (czymkolwiek by się to od zwykłego różniło xD). Ale jeszcze chciałabym zobaczyć o co chodzi z tym SAI'em, bo kupa osób używa i w większości chyba zadowolona.
      Ogółem całą sprawę jeszcze sama z sobą muszę przemyśleć i się zobaczy ;)
      Ale za pomoc i tak dziękuję :3

      Usuń
  3. Borzeborzeborzeborze!
    Ja już Ci ostatnio napomknęłam, że jadę pazurami wydzierać talent, ale powiem jeszcze raz: ODDAJ TROCHĘ TYCH UMIEJĘTNOŚCI!!!
    Katniss jest śliczna - podziwiam a łuk i kołczan ;) Trochę mnie tylko razi, że jest jakby z leksza spasiona, ale to może tylko moje złudzenie optyczne.
    Ten pocałunek.. Padam do nóżek, bo idzie Ci to świetnie. Btw o czym są te książki? Dary Anioła - brzmi ciekawie, ale czy jest..? Kolorowa wersja urzekła mnie tak samo jak szkic, a ta ręka to cud, miód i marcepan *.*
    Wampirzyca Camille od razu wyglądała mi podejrzanie 8D Ta bladość, te blond włosy i okropnie czerwone usta.. Choć według mnie ma trochę dziwną pozę (tylko, że ja się na pewno znam i mogę wszystkich pouczać ;_;).
    A mutanty.. Jak to mutanty, kolorowe, szarawe (haha, ja też używam tylko ołówków/długopisów ._.) i śmieszne.
    Ściskam mocno i smacznego jajka tym bardziej utalentowanym!
    Caro :D
    Pees: co do tabletu to chętnie ujrzę odsłonę Twych dzieł w wersji digitalowej. I nie zgodzę się, że to nie na Twoje umiejętności, bo jesteś GENIALNA.
    Pees numero due: Zaglądam na Twojego dA regularnie i chyba nawet cosik komentowałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do rysunku Katniss, to wydaje mi się, że większą rolę odgrywa tu nie anatomia, a dynamika. I właśnie to udało Ci się osiągnąć, postać została uchwycona w ruchu. Pocałunek jest całkowicie udany, poza tym, że Jace jest znacznie większy od Clary, ale Nocni Łowcy już tak mają :3 Duży plus za gust literacki! Iii na zakończenie mojego monologu: strasznie podoba mi się, jak rysujesz usta. Wychodzą bardzo naturalnie :) Może dodawaj mniej rysunków za jednym razem, to ostudzisz trochę nasze wyczekiwania na Twoje prace ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Katniss - to, co przykuło moją uwagę to IDEALNA dłoń. GR6E5Wie6876rjgoergjo jak tak narysować można?!
    O... ale ta para jest genialnie narysowana. No właśnie, rysowanie pocałunków jest na poziomie EXPERT.
    "bazgroły" są urocze, szczególnie podoba mi się wzrok dziewczyny u góry ^ ^
    9 stron książek?! Jesteś bookwormem, strasznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że fanarty z Darów. :D Podoba mi się Twoja wersja Camille, wygląda całkiem wampirzo i wyniośle. A co do Clary, to może to wina skanera, ale ma czerwone włosy, a Clary miała rude. ; ) Przy okazji, mogę spytać, kogo z DA najbardziej lubisz? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem czemu ale moja wyobraźnia podsuwa mi całkiem inną wersję Camille, w krótkich miedzianych włosach i ogólem nie taką jak w książce jest xD Ale na rysunku ma być jak trzeba :) Rzeczywiście przy Clary włosy są zbyt czerwone, ale to chyba przez to że robiłam to w nocy, na szybko przy złym oświetleniu. A skaner dodał swoje i mamy materiał na ściółkę dla chomików c:
      Co do ulubionego bohatera to nie będę oryginalna i powiem, że Jace. Po prostu, za humor, za teksty, za sposób bycia, no i trudno by było nie lubić przy tym jego wyglądu :3 Clary też spoko, ale jakoś Jace ma "to coś".

      Usuń
  7. Twoje rysunki jak zwykle super ;) Katniss inaczej sobie wyobrażałam, ale to cieniowanie... <3 Ten pocałunek też super, wiesz, jak czytam te twoje posty, to masz taki entuzjazm do tych Darów Anioła, że chyba zaraz też się za nie wezmę ;D Ta Camille wygląda mi jakoś kościście, ale co ja tam wiem >.< Bazgroland rządzi XD Ta długopisowa dziewczyna (Yuoshi, tak?) jest śliczna, IsabelloMeghanoJohanna też jest fajna, a te jej oczy - cudo *.* Podziwiam też twój styl rysowania włosów, bo sama sobie z tym w ogóle nie radzę -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej , nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi mangowymi podróbkami, prostymi ?
    a anime w stylu SAO niestety Ci nie podam , gdyż oglądam tylko okazjonalnie, zdarza mi się bardzo rzadko, a anime na 2 dni oglądam 2 miesiące ^^"
    Pozdrawiam , Filecik < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Katniss jak żywa! Uwielbiam "Igrzyska Śmierci"! :)

    OdpowiedzUsuń