poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Google mówi, że dzień ziemi, więc zasiądźmy do komputerów.

Witam wszystkich serdecznie!

Wooho, mamy wiosnę!

Tak może najpierw powiem, że zima jest zima i inne pory roku są do strawienia gorsze. Bo: zimą zawsze może być i ciepło i zimno, kwestia tego ile swetrów na siebie założysz, latem tylko cholernie gorąco (nie znają życia ci, którzy nie mają pokoju na poddaszu od strony południowej = ="). Zimą nie ma żadnych robaków, latem nagle pojawiają się ich miliony. A robaki są ZuE. Zimą nie musisz latać po stadionie w samo południe, latem w nauczycielach budzą się instynkty mordercze i chyba właśnie w ten sposób próbują nas wykończyć. Ewentualnie każąc nam się rzucać po boisku do nogi. Można jeszcze tak dalej, ale kogo to obchodzi. Na szczęście chociaż wakacje i basen latem są.

Ale do tematu.
Jestem człowiekiem do szpiku kości złym. I tak, zrobiłam to co zamierzałam czyli popełniłam największą zbrodnię wobec ludzkości. 
A dokładniej mam tablet.
Tablet jak tablet, dokładniej wacom bamoo, jak najprostszy bo z niczym innym nie dam rady xD
Postanowiłam za to, że skoro mimo mojego braku podstawowych umiejętności jeśli chodzi nawet o kartkę i ołówek rzucam się na takie coś to pierwszy rysunek, bez względu na beznadziejność, wrzucę. To był chyba błąd, duży błąd... Raz kozie śmierć.



Nom i tak to wygląda... Czyli oto prezentacja moich digitalowych umiejętności xD
Nie wiem kto to jest, ale chodziło o włosy żółte nie blond, tak żeby nie było |D
Komentarz zostawiam wam...


Szit namber dwa, czyli zmasakrowana wersja rysunku z poprzedniej notki.
Nie mam pojęcia co zrobiłam jej z nosem... i oczami... i włosami... Cóż, podobno praktyka czyni mistrza. Ciekawe czy w moim przypadku to też działa? Tak, ja też wątpię |D


I podejście trzecie, czyli mamy teksturę i prosty podpis w gratisie z dziwną korą (powiedzmy że to kora?), pseudo-kamieniem, krzywymi korzeniami i dziwnymi kwiatkami. Dodajmy dżemu pomarańczowego z biedronki i dziurawych skarpet, a powinno być dobre na rozpałkę xD 
Nie no tu muszę powiedzieć, że nawet mi się podoba, tym bardziej, że tylko brushem robione bez żadnych innych pędzli. Ta duma.
Z koleżanką miałyśmy fazę na Mulan i tak wyszło.
Nie żebym kiedykolwiek oglądała tą bajkę, ale co tam xD

*
Dobra, a teraz standardowa część notki czyli rysunki. W ilości 2. 


A to już jakiś czas temu na dA było. 
Jakiś tam rudzielec, w niezginalnym płaszczu i czymś dziwnym na szyli. Ale to bez szkicu i dlatego... no!
Guziki są dziwne bo cieniować nie potrafię, ale chociaż włosy znośne.
Nic szczególnego, można iść dalej...


Jakieś dziewczę, w typie "jestem zła bo tak i już, lajf iz brutal"
Pomyślałam, że może warto trzasnąć coś innego niż kolorowe dziewuszki, więc padło na złą dziewuszkę xD Mhrrok po całości po prostu.
Niestety tylko grzywka ma pasemka, bo dopiero jak skończyłam kolorowanie włosów zauważyłam, że zapomniałam o nich na reszcie |D Oczywiście do kompletu musiałam wziąć jakąś kartkę o kosmicznej jakości, przez co krótko mówiąc ciekawie mi się kolorowało = =" 

Nom... tak... Chyba wszystko, bo badziewne szkice się nie liczą.
Kończę, bo wolne i czas ponicnierobić, czyli to co tygryski lubią najbardziej.

Żegnam!

19 komentarzy:

  1. Woohoo! Wiosna, bla, bla. Nie lubię wiosny, elo.
    Szity tabletowe szitami nie są, bo i tak są super.
    Dziewuszkę rudą widziałam na dA i nawet skomentowałam (tak, skomentowałam! :D), a zła jest prze-genialnie-super-mega-odlotowa.
    Drzewo (wiśniowe?) też jest naprawdę bombowe. Taakieprawdziwe <3
    No cóż, też mam wolne i też spadam. Pa! :*
    PS. Jaki masz tablet? Bamboo? A może coś o czym nie wiem?
    Dzięki za odpowiedź^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pokój na poddaszu od strony południowo - wschodniej. Nie da się wytrzymać w dzień ;((
    Ślicznie rysujesz ;p Tez bym tak chciała
    www.albuspotteri.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki : ) Najbardziej podoba mi się drzewo i ten pierwszy rysunek blondynki. Jakoś tak mi się ona z Dzwoneczkiem kojarzy xD Niecierpliwie czekam na kolejną notkę c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurdę, wszyscy wokół mają tablet, tylko ja ta dziwna nie mam. ;__; Foooooch.
    Jak na pierwszy digital, to blondi jest świetna. :D Strasznie podobają mi się oczy.
    Drugi art - WŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSY! Mamuniu, są genialne! Naprawdę! Prawie jak prawdziwe!
    Drzewko ładne. Szczególnie kwiatki. Przez ten róż wyglądają tak delikatnie... to wiśnia?
    U rudzielca wielkich błędów raczej nie widzę, no, chyba jeżeli bym się przyczepiła do odrobinkę krzywych oczu, ale co ja mogę wiedzieć, skoro sama nie potrafię normalnej sylwetki narysować?
    A ostatni art wymiata w kosmos. xD I DALEJ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablet to genialne urządzenie ale trzeba się do niego (jak do wszystkiego) przyzwyczaić. Jeżeli już go masz, na pewno nie zamierzasz porzucić w kąt, prawda? :) Swoją drogą moje początki z samą grafiką wyglądały strasznie. xD Radzę nie używać rozmywania, to narzędzie, które powinno być wykorzystywane baaardzo oszczędnie. Spokojnie można większość rzeczy zrobić tylko zwyczajnymi pędzlami o różnym stopniu krycia i miękkości.
    Aha, drzewo bardzo fajne i wiosenne i podoba mi się zbuntowana mina dziewczyny na końcu. :D A upały są straszne. Niestety optymalne kilkanaście stopni na plusie i lekkie słońce za chmurami to w tej chwili naprawdę rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu drzewka właśnie zauważyłam, że blura się raczej NIE używa. Na początku po prostu nie wiedziałam co zrobić, żeby nie myło takich krech i dopiero po jakimś czasie i próbach ogarnęłam funkcje pędzla xD Ach ten refleks... Ale tabletu oczywiście nie porzucam! Na razie to jedyne urządzenie, które jeszcze nie zbuntowało się przeciw mnie, także warto z tego korzystać >:D

      Usuń
  6. To zdecydowanie nie był błąd! Strasznie mi się podobają te prace. Wszystko wyszło Ci w ten sposób tak jakoś naturalnie. Na przykład widać, że włosy są takie mięciutkie :3 No i podoba mi się też to drzewo. Konar jest naprawdę ciekawie zrobiony, a chmura kwiatów na gałęziach też się dobrze prezentuje. Ten tablet to był świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała tableta xD Ale to drzewo jest extra na prawdę :D Co do reszty to muszę powiedzieć, że masz świetną kreskę i wogóle fajnie kolorujesz swoje postacie. Kązdy rysunek jest inny i ciekawy ^^ Tak 3mać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się zupełnie, robale to ZUO WCIELONE! A, i choć nie mam pokoju od strony południowej, znam ten ból - czasami sypiam w takim u babci (tak, czasem wytrzymać się nie da...). Za to mam dom obok lasu, co oznacza cień, ale i robaki do potęgi. Brrrr...
    Co do rysunków, tabletowe dziewczyny są ok, choć ta pierwsza ma trochę za chudą szyję. Ale drzewo *.* Chciałabym tak umieć! To cuuudooo...
    Ruda też ładna, ma taką fajną minę. Za to ostatnia... te spojrzenie pt. 'Taaaa, jaaasne, a ja jestem królową biedronek'. I te fałdy, i włosy, ogólnie znakomite dzieło, milady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że tabletowe prace są bardzo fajne. Szczególnie ta z drzewem, ale ona jest piękna, naprawdę świetnie Ci wyszła?
    I jak Ci się pracuje z tabletem? ;D
    Mnie się STRASZNIE podoba zła dziewuszka! Po prostu tak genialnie Ci wyszła, że macham rękami, bo jest taka śliczna xD
    Czekam na WIĘCEJ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczuwam didżital XD

    Jak na pierwsze kroki, to podziwiam :D
    A drzewo?
    Drzewo wyszło świetnie.
    Ale najświetniejsza jest zUa dziewczyna :D .

    +dobra kreska
    +świetny kolor
    +ekspresja
    +zajebiaszcze strzępy na dżinsowej koszuli

    Oho! Masz dA.
    Dam Tb wacza XD

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję cię do The Versatile Blogger (szczegóły na moim blogu)
    www.albuspotteri.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładne drzewo :] Robisz postępy. Jeszcze trochę i będzie super ^.^ Co fakt to fakt na rysunkach w digitalu się nie znam za dobrze, a więc ograniczę się do kredkowych. Są ładne, szalejesz ^.^ Czasem do refleksów np na włosach przydaje się żółta kredka..szczególnie do rudych i wcale nie potrzeba jej dużo;p Ogólnie sama ostatnio zauważyłam, że żółta kredka przydaje się przy kolorowaniu większości rzeczy :D Aż jej chyba nadużywam. No, ale proporcje coraz lepiej, robisz postępy, a o to przecież chodzi! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :D Niesamowity blog! Mogłabyś mnie informować o nowych notkach na moim blogu?
    http://mybooksmylife.blog.pl/
    Zapraszam tez do czytania moich recenzji i książki ;p
    pierwszy rozdział na stronie "Kreatywnie" a kolejny na stronie głównej pojawi się wieczorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale [piekne drzewo! ;)) narysuj mi takie i wyslij poczta, jest takie.. japońskie! to srio wisnia nie? :D boooskie, nie pomijajac innych prac

    OdpowiedzUsuń
  15. Generally I don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thank you, quite nice post.

    Here is my website linked resource site

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia mroczna dziewczyna jest świetna :o. Pffff... przecież pasemka na samej grzywce są takie modne! Ale tak serio jestem pod ogromnym wrażeniem tego rysunku *.*

    zebrascode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się z tobą spotkać na żywo http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie chyba też mam tak, że chcę skomentować, zaczynam i nie kończę ^^" Uh.
    Swoją drogą... JEST ZAJEBIŚCIE.
    Kocham to drzewo. W SAI'u robiłaś c nie? A używasz tylko SAI'a czy jeszcze gimp'em albo photoshop'em się bawisz? Bo tekstury nakładać w SAI'u strrrasznie nie lubię. Takie to męczące ;u; Ale jest bardzo.
    I jakiego bambosza kupiłaś? Tego samego co ja czy innego? (Borzejużniepamiętamoczympisałyśmy...) A i co najważniejsze. Jak ma na imię? ;w; Bo to bardzo ważne. Teraz kiedy kupiłaś tablet nie będziesz mogła się z nim rozstać i mówię Ci, będziesz go miziać all day, all night. XD Znaczy ja tak mam, nie wiem jak Ty XD
    Blur... Znaczy blura jak najbardziej się używa, tylko trzeba mieć wyczucie żeby za mocno nie rozmazać. Osobiście wolę water color, co działa bardzo podobnie jak blur, ale lepiej XD
    Ej ja też mam od południa pokój. I nie narzekam w sumie. Jest cudnie. Jak jest ciepło to otwieram balkon i sobie wychodzę, a jak jest pochmurnie to przynajmniej trochę słońca mi wlatuje.
    Dziewczę jest zacne, ale lewe oko jest niżej niż prawe. ;n; A reszta jest super ;w; Ta czarna koszulka jest piękna ;u;

    Powodzenia w rysowaniu =u=


    OdpowiedzUsuń