poniedziałek, 19 listopada 2012

Tagi

Guten teges wszystkim xD

Iż ponieważ dopiero dzisiaj się kapnęłam że zostałam "tagnięta" (cokolwiek za tym stoi...) przez Keiko-chan oto nowa notka!

Jedziemy!

1. Czy zrobiłeś/łaś ostatnio coś głupiego?
He, he... A jakże by inaczej jak nie tak? |D 

2. Opisz swój blog w 7 zdaniach.
Ostro szurnięty, bez polotu z dużą ilością "elokwencji" własnej. Rysunkowy oczywiście z delikatnie mówiąc drobnymi i nie do końca normalnymi wtrąceniami z życia wziętymi.
W pakiecie z podobną do niego autorką, uzależnioną od czekolady. Nic dodać nic ująć. Blog cud miód i maliny xD

3. Ile czasu dziennie spędzasz na Facebooku, itp.?
Uwaga, szok... nie mam facebooka! He, he... Nie ma to jak być na czasie xDD

4. Czy uprawiasz jakąś dyscyplinę sportową (rekreacyjnie, np. jazdę konną)
NIE.

5. Jaki/a jesteś w 3 słowach?
Przyjacielska, zabawna i lekko odbiegająca od norm.
(to SĄ 3 słowa i bez dyskusji!)

6. Jaką najbardziej lubisz cechę w Twoich przyjaciołach?
Zabawność

7. Ulubiony kształt żelków?
Yyy... węże... chyba...

Taguję:

(nie kojarzę nikogo innego więc jesteście skazani na mnie! >:D)

I pytania:

1. Ulubiona książka?
2. W co jesteś w tej chwili ubrany?
3. Twoja wizja przyszłości świata za 10 lat?
4. Za co lubisz/cenisz ludzi?
5. Najlepszy dzień w życiu w 4-5 zdaniach.
6. Masz swój własny pokój?
7. Ulubiona strona internetowa (oprócz portali społecznościowych >:D)

Niom, i to na tyle by było.
Żegnajcie i niech moc będzie z wami!
_____________________________________

9 komentarzy:

  1. Ja tag już napisałam. ;3 (http://piorem-i-olowkiem.blogspot.com/2012/11/tag-nr-3.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, a Twoje odpowiedzi na pytania po prostu zadżemiste. ;D W niektórych to aż rżałam ze śmiechu jak jakaś nieogarnieta uciekinierka z psychiatryka. XD I też nie mam Facebooka, żółw!

      Usuń
  2. Łii! Napisałaś! I są rysunki!
    Naprawdę masz już lepszą kreskę, zdecydowanie się poprawiłaś. Podoba mi się wszystko, ale chyba najbardziej ta dziewuszka, co się zwiesza z chmury ;D
    Nie bój nic, ja też do niedawna (zeszły piątek, hm?) nie miałam Facebooka. Never
    Niom. To by było na tyle.
    Będę teraz jak rzeka i stąd spłynę.
    Nie zapomnij pozdrowić ode mnie swoich kredek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się buźka uśmiecha na te wasze komentarze, ach, miło mi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh dziękuję za tag! Już za chwilę dodam!
    PS Świetnie rysujesz! A kolorowanie to geniusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej, hej! Tu znowu ja!
    Mam pytanko: skąd mogłabym wziąć GIMP'a?
    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam, Keiko-chan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z googli, a jakże! :D Wpisujemy, klikamy link, pobieramy, instalujemy i mamy!

      Usuń
  6. Grazie, la ragazza!
    Mam już rysunki zeskanowane, lecz muszę jej jeszcze podrasować :D
    Bez drasowania nie ma lansu ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te rysunki, zwłaszcza ta zwisająca z chmury dziewczyna :D Z niecierpliwością czekam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń